Det är över nu!

Skrivet 2011-02-03 @ 21:46:29
I dag har jag varit en sväng inne i stan med Malin, vi träffade även våran fina vän Mathilda och tog en fika med henne. Mysigt. Känns som det var hundra år sen jag träffade Mathilda så det var på tiden.

Nu är Malin, Turbo, Emil, Johan och Sebbe hos oss. Dom har kollat på Sveriges Värsta Bilförare och har haft väldigt roligt åt dom som är med i programmet.

Nu är allt över. Nu ska jag starta ett nytt kapitel i mitt liv. Livet som bara kommer att handla om mig, Magnus, min familj och mina vänner. Jag ska inte tänka på allt gammalt som har påverkat mig och mitt liv. Det går inte att förklara hur allt har varit för mig, men det är över nu. All skit och alla hemska minnen ska bort!


Jag älskar dig Magnus Anderstedt! <3


Kommentarer
Postat av: malin

skit bra ! :D

2011-02-03 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback