Good morning!

Skrivet 2011-03-13 @ 09:58:08
Igår var vi ju på stan med Lena och Lasse. Det var en bra dag. Av Lena fick vi nya påslakarna, örngott, lakarn, handdukar och massa andra saker. Hon är alltid så snäll!

Magnus och jag handlade även lite kläder. Han köpte ett par jeans och en tröja. Jag köpte en svart långklänning och en blå skjorta. Har inte tagit några kort på sakerna än, men kanske gör det sen om jag har lust.

Igår på kvällen var vi bara hemma och kollade på Melodifestivalen. Johan var här också.
Har inte sett Melodifestivalen någon vecka innan men vissa av låtarna var ju inte alls bra.
Jag hejade på Danny Saucedo-In the Club. Tyckte den låten var bäst av alla.
Men Eric Saade-Popular vann ju och den låten var också bra!

För er som inte kollade på melodifestivalen igår så var det den här låten som vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback