magnusärsöt!

Skrivet 2011-03-21 @ 17:24:50
I fredags var vi ju i Viken och firade min bror. Det var trevligt. Och kul att träffa min mormor och mofar igen, det var ett bra tag sen jag träffade dom. Efter vi hade varit där gick vi på fest, det var helt okej.

I lördags åkte vi in till stan till Jessica och Christian för att fira Christian som fyllde igår. Det var en trevlig kväll. Vi blev bjudna på supergod mat och tårta :) Efter det åkte vi på fest i Ringarum.

Igår gjorde vi inte alls mycket. Var hemma och sen var vi ute ett tag med i det sköna, soliga vädret som var igår! Underbart att det börjar bli vår nu!

Jag har sökt till högskolan nu. Det känns bra. Hoppas att jag kommer in på det jag vill.

Är trött efter att ha jobbat hela dagen så resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt och mysa med jordens finaste pojkvän.

Tack för mig hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback