Partyidag!

Skrivet 2011-03-26 @ 11:02:04
I torsdags efter jobbet lånade jag min underbart snälla svärmors bil vi hade kvar den till igår.
Det är nämligen så att jag var och klippte och färgade håret igår på morgonen sedan efter det åkte jag och min älskling in till stan och shoppade.
Håret blev jag ganska nöjd med.
Det var en helt okej dag på stan fast vi glömde mycket saker vi skulle köpt och hittade inte allt vi ville ha. Men vi hittade iaf en del bra och fina saker :) !

Ikväll ska vi till Västervik på 20 och 40 års kalas. Andreas har fyllt 20 och Fredrik har fyllt 40. Kommer massa folk. Ska bli superkul!!

Nu ska jag göra frukost till mig och baby.!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback