Villhasommar!

Skrivet 2011-02-22 @ 15:56:19
I lördags var vi på fest hos Basse, det var kul!

I söndags var vi hemma hos min familj och firade min "lillebror" Adam som fyllde 10 år. Det var trevligt. Men herregud så snabbt tiden går, känns som att han var 6 år nyss.

Igår var vi en sväng i Ringarum när Magnus sluta jobbet. Jag var på ett möte som gick kanonbra. Längtar tills jag ska börja. Vi hälsade även på Magnus mamma när hon jobbade.

Idag har jag inte gjort mkt annat än att plugga....

Tycker att det kan sluta snöa nu. Tycker det är dags att det blir vår istället! Tycker inte om när det är kallt och massa snö, det räcker nu..

Vill ha sommar. Åka ut på sjön med båten. Sola och bada. Grilla. Så underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback