Helt död!

Skrivet 2011-03-04 @ 18:52:52
Nu är en veckas jobb över och jag känner mig död. Eller jag vet ju inte hur det känns att vara död så jag kan ju inte veta om jag känner mig död. Man kan i alla fall säga att jag är väldigt seg och trött. Jag trivs bra på jobbet, har bra arbetskamrater(det är min uppfattning just nu iaf) och det är ett roligt jobb!

Magnus är lika trött som jag efter att han med har jobbat hela veckan så ikväll blir det en lugn kväll hemma. Imorgon ska vi kanske på fest, får se vad vi känner för då :)

Magnus är så underbar, snäll, bäst och världens finaste! Är hur glad som helst att jag har honom!<3

Ikväll ska vi vara hundvakt åt Zpike, för Bella ska till Linköping och Bowla. Mysigt att ha Zpike här!


Magnus och Zpike en annan gång vi var hundvakt åt honom för länge sedan! Finisar!

Kommentarer
Postat av: Jessica Mikkelsen

Nu var det länge sedan du skrev, jag är inne och tittar varje dag jue! :)

2011-03-08 @ 11:30:55
Postat av: Emelie

jag ska bättra mig, jag lovar :) är bara så trött när jag kommer hem på kvällarna, men det ska bli ändring på det nu! :D

2011-03-09 @ 19:40:50
URL: http://emeliehallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback