17 Mars!

Skrivet 2011-03-17 @ 19:57:35
Nu har jag jobbat klart för den här veckan igen. Ska bli skönt att vara ledig imorgon så jag kan plugga.

Ska även baka en kladdkaka imorgon för min lillebror fyller 17 år den 25 mars men vi ska fira honom med släkten redan imorgon. Han ville ha kladdkaka till efterrätt så då får jag vara en snäll syster och baka det! Har även bakat "nötpinnar" nu i veckan, det är min lillebrors favorit kakor så det ska jag också ta med till kalaset imorgon.

Ser fram emot helgen för på lördag ska vi in till stan hem till Jessica och Christian. Christian fyller år på söndag och Peter har ju fyllt år så det ska vara fest för dom. Ska bli super duper mega dunder kul!

En sak till bara, jag har läst en såååå äcklig sak i Aftonbladet idag. Att i Kina kokar dom ägg i kiss från skolbarn för att "fira in våren" sedan äter dom upp äggen.. Hur äckligt?
Usch säger jag bara, så vidrigt!!! Skulle aldrig i mitt liv äta det!
Läs artikeln HÄR




Nu ska vi snart äta lite kvällsmat och resten av kvällen blir det mys! Vi ska kolla på Big Brother också innan det är dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Jessica Mikkelsen

låter supergott! du är så duktig på att baka :)

Syns på lördag!

2011-03-18 @ 18:56:08
Postat av: Jessica Mikkelsen

Alltså inte det med kisset :P utan bakningen lät god :P

2011-03-18 @ 18:57:12
Postat av: Emelie

Tack så mycket :) du är ju med superduktig på att baka :)

Jag förstod att du inte menade kisset :p hihi..

Svarade lite sen men vi träffades ju i lördags :) Hoppas det inte dröjer allt för lång tid innan vi ses igen :)

2011-03-21 @ 17:16:32
URL: http://emeliehallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback