Dålig på att blogga, igen!

Skrivet 2011-03-09 @ 20:32:39
Nu har jag varit dåligt på att blogga... igen! Jag ska försök bli bättre på det men jag är så trött varje dag när jag kommer hem så tiden går åt till annat!

I lördags åkte jag och Magnus in till Jessica och Christian i stan. Vi var först hemma hos dem sedan på en restaurang, åt och drack massa gott, det var vi 4 och 4 andra personer som var med! Sedan gick vi vidare till Världens bar, satt där ett tag och drack nårgra drinkar. Efter det gick vi till Cromwells. När jag och Jessica kom dit så ville grabbarna dra nästan direkt, men vi stannade kvar där ett tag till. Vi drack några drinkar och pratade om hur mycket som helst. Kvällen avslutades hemma hos Jessica och Christian innan jag och Magnus åke bussen hem! Tack alla för en trevlig kväll :) !

I söndags var vi nere i Viken och firade Magnus bror Peter som fyllde 23 år i måndags. Lena och Lasse hade gjort varm smörgåstårta, jag hade bakat bullar och kakor och Jessica hade gjort en tårta som var både fin och god. Allt var gott, jag var proppmätt, trodde inte jag skulle äta på en vecka men dagen efter var jag hungrig igen, haha!

Nu i veckan har jag jobbat varje dag. Har inte gjort så mycket annat än att städa, tvätta och varit med världens bästa pojkvän när jag kommit hem från jobbet! Jag har även varit med mina fina vän Malin såklart, vi har bland annat gått på promenadoch haft det trevligt! Det har varit en bra vecka hittills, den har gått väldigt snabbt och det gillas för snart är det helg igen!

Nu ikväll ska vi kolla på Big Brother, Malin kommer hit också :)!





Kommentarer
Postat av: Jessica Mikkelsen

Tyckte också att det var supertrevligt förra helgen!

2011-03-11 @ 08:19:17
Postat av: Emelie

Så bra :D

2011-03-11 @ 10:17:51
URL: http://emeliehallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback