Lite sent kanske!

Skrivet 2011-02-16 @ 14:52:45
I lördags åkte vi på fest hos Johan Nilsson. Det var mycket folk och helt okej där men vi stannade bara några timmar.

I söndags var vi bara hemma och tog det lugnt. Vi hade tänkt åka till min mamma och hälsa på men hon och Jonas skulle på bugg kurs så det gick inte hihi..

I måndags var det ju alla hjärtans dag. Jag stod i köket väldigt länge och lagade tre rätters middag tills Magnus kom hem då. Sen fick han en present också. Det var en mysig dag.!

Idag har jag pluggat på den där jävla engelskan som jag hatar, men hur mycket jag än hatar det och hur mycket jag inte vill plugga så måste jag vara duktig och göra det. Vet att jag kommer bli glad när jag är klar med det.!

Alla hjärtans dag middagen jag bjöd på:

Förrätten: Toast med skagen. Gjorde ett hjärta eftersom det var alla hjärtans dag.




Varmrätten: Ris och fläskfliégryta.




Efterrätten: Cheesecake med hallon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback