Alla Hjärtans Dag - Överraskning!

Skrivet 2011-02-12 @ 16:25:40
Igår hade Magnus fixat en överraskning till mig för att det är Alla hjärtans dag på måndag, det är ju lättare att hitta på något när det är helg än på en veckodag därför blev det igår.

Han har varit hemlighetsfull i typ 1 vecka och jag har verkligen inte kommit på vad vi skulle göra. Det har varit jättespännande och jag har varit hur nyfiken som helst!

Det började iaf med att Johan kom hit och hämtade oss runt kl 4. Sen åkte vi till Ringarum och hämtade Victor och sen till Sörping och hämtade Malin. Sen åkte vi in till stan och åt på Bacchus, dom hade bokat bord där. Vi åt förrätt ( toast med skagen ) och varmrätt ( Plankstek, men Malin åt något annat). Det var hur gott som helst!

Efter det skulle vi vidare till ett annat ställe. Vi åkte till ett spa, dom hade hyrt relax-avdelningen så vi var helt ensamma där. Hur mysigt är inte det då?
Det var tända ljus och lugn musik, vi badade jacuzzi och bastade!

Sen åkte vi vidare till Världens Bar och drack lite drinkar. Kvällen avslutades på Plus.
Tyvärr så åkte Malin och Victor hem när vi nästan precis kommit till Puls för Malin hade fått urinvägsinfektion. Men det är inget att göra åt, hoppas hon mår bättre idag!

Det var en helt underbar kväll. Kunde aldrig tro att det var något sånt vi skulle göra. Kan inte förklara hur glad jag är. Jag måste vara den lyckligaste tjejen i hela världen!

Tack Magnus för den bästa kvällen! Du är underbar!<3

Bilder från igår:

Utanför Bacchus!


Malin och Victor när vi skulle beställa!


Restaurangen!


Magnus och Jag!


Malin och Victor!


Magnus och Jag!


Malins Mat!


Mat!


Inne på relax-avdelningen. (det såg mycket mysigare ut i verkligheten, blixten gjorde det så ljust!)


Malin och Victor i jacuzzin!


Magnus och Jag!


<3


Malin och Victror!


Victor och Malin på Världens bar!


Jag och Magnus på Världens Bar!



Tog inga mer bilder under kvällen!
Men jag har alla minnen kvar.
Det var en helt oförglömlig kväll igår!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback