Bildbomb!

Skrivet 2011-04-01 @ 18:56:27
Nu har jag varit dålig på att blogg igen och det r ju inte så ovanligt :p men jag har faktiskt haft fullt upp den här veckan så jag har inte haft tid. Har jobbat och pluggat varje dag. I måndags så var vi med magnus bror Peter i Linköping och fixade lite saker som behövdes. Efter det åkte vi till Lena och firade henne för hon fyllde 48år.

Idag har jag varit en sväng inne i stan. Hade en tid på sjukhuset så jag lånade min så himla snälla svärmors bil igår till idag igen. När jag ändå var i stan så passade jag på att shoppa lite snabbt innan jag var tvungen att åka hem och plugga. Jag fick iaf med mig ett par skor och en skjorta.

Idag blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt, både jag och Magnus är trötta.

En sak till som jag har glömt att berätta är att jag har fått 2 konsert biljetter av Magnus mamma Lena. Tusen tack till henne! Ska bli kul att gå på konsert, var jättelänge sedan jag var på det.

Nu kommer det bilder från i lördags när vi var på fest i Västervik. Fredrik fyllde 40år och Andreas 20år.
Det var en riktigt lyckad kväll!

Jonas, mamma, Monica och någon annan.


Bordet där vi satt. Magnus, Andreas, Linda, Philip, Victor och Erika.


Massa folk.


Andreas.


Victor och Erika.


Linda och Philip.


Magnus och Andreas.


Andreas och två små killar som jag inte minns namnen på.


Ingalill och någon mera.


Mamma och Jonas<3


Victor och Erika.


Andreas och Fredik har fått presenter. Haha.


Snyggt. Hahahah. Oherregud.


Caroline och Beatrice.


Fredrik och Andreas.


Jag och Magnus<3


Linda och Philip.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback