New In!

Skrivet 2011-02-26 @ 03:18:15
Jag är inte trött!!!! Klockan är snart halv 4 och jag är vaken och pigg son en lärka(?)
Vet inte vad jag ska göra nu, Magnus somnade för lite mera än 1 timme sen och jag har städat fixat redan(så behöver jag inte göra det imorgon bitti).. Hmm, nått hittar jag väl på, annars får jag nog tvinga mig själv att sova. Det kan va bra att sova snart så jag inte sover bort hela dagen imorgon.. Jag tycker inte om att sova länge, visst finns det vissa undantag när det kan va skönt att sova ut men oftast gillar jag att gå upp tidigt så man hinner med mycket saker.,

Idag har jag och Magnus varit i stan med min mamma. Jag köpte två par skor, två tröjor, en klänning, tights en långklänning, trosor och puder. Magnus köpte en hårddisk, wax och skor. Bra dag på stan, men det var stressigt att hinna med allt vi skulle innan vi var tvugna att åka hem igen!

Ikväll har Malin och Victor varit här. Vi har pratat resa(igen). vi måste planera vissa saker så det inte blir något krångligt när vi ska åka iväg. Det är ganska långt tills vi ska åka, men bättre att planera i tid.. Det kommer bli en kanonbra resa!

Några av sakerna jag köpte idag(glömde ta kort på trosorna och ena tröjan så det struntar jag i att lägga upp bild på).. Det är jättedåliga bilder men det får ni stå ut med!


Skor. Skopunkten-399 kr


Skor. Skopunkten-399kr


Långklänning. Monki-40kr(rea)


Klänning. Monki-300kr


Tröja. Monki-350kr


Tights. Monki-200kr


Kommentarer
Postat av: bella

snyggt! :)

2011-02-26 @ 09:59:49
URL: http://buddyochzpike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback