18/2

Skrivet 2011-02-18 @ 12:25:03
Igår var jag i stan med Malin :) vi var på stan och fikade med Mathilda och sen åkte vi hem till henne, bra dag!

Idag har jag tvättat sen kl halv 7.. inte kul. Ska snart börja plugga, inte heller kul...

Ikväll ska vi till stan och äta på restaurang med Magnus pappa, hans farmor, Peter, Christian och Jessica. Tror det är dom som ska med iaf! Mysigt!

Jag har fått ett dåligt besked idag, jag är rädd. Men det är inget jag kan påverka så jag måste strunta i det.. Jag är glad att jag har fina människor som stöttar mig och att jag har en pojkvän som alltid gör mig glad!

Snart kommer min mamma hit en sväng <3

Min katt Manfred när han levde<3

Kommentarer
Postat av: lovisa p

vad har hänt med manfred? :(

2011-02-18 @ 19:44:12
URL: http://lovisapettersson.blogspot.com
Postat av: Emelie

Han är död :( det var några månader sedan mamma hittade honom död på tomten :/

2011-02-21 @ 15:59:10
URL: http://emeliehallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback