Happy!

Skrivet 2010-12-28 @ 13:00:54
Stackars Mathilda som har blivit sjuk. Jag hoppas verkligen att hon blir frisk till nyår<3 Jag har också mått illa hela morgonen, men tror de kan vara att jag inbillar mig för att jag träffade Mathilda igår och är så rädd att bli sjuk. Jag har varit vaken sen kvart över 5 i morse! Jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu, det är helt fel tid att bli sjuk!
Annars har jag haft en bra dag hittills.
Nu ska jag städa lägenheten och hitta på någon mat tills Magnus kommer hem!
Det är en sån dag när jag bara ler och är glad. Jag kan inte sluta le. Sånna dagar gillas!<3



Kommentarer
Postat av: mathilda

<3

2010-12-29 @ 16:10:43
Postat av: emelie

<3 :D

2010-12-29 @ 18:45:41
URL: http://emeliehallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback