Tvåtusentio!

Skrivet 2010-12-31 @ 10:46:24
År 2010 är snart slut!
Jag orkar inte skriva så jättemycket om 2010, men jag kan summera året med några ord och en liten text!

Konstigt, hat, ilska, hot, irritation, depression, svek, lögner, otrohet.
Lycka, kärlek, givande, glada, förväntansfull, perfekt.

Första delen av 2010 är det hemskaste som hänt i mitt liv, tänker inte gå inte på några detaljer just nu men det var hemskt! Vill aldrig mer vara i sånna situationer igen eller med sånt folk. Självklart fanns det vissa bra stunder den första halvan också, hade jag inte gjort vissa val och tagit vissa beslut då så hade inte mitt liv varit så bra som det är idag! Jag vill tacka alla som har hjälpt mig ännu en gång! Tack så jättemycket! Finns inte ord som kan beskriva hur mycket ni har gjort för mig! Vill inte ens tänka på hur mitt liv hade varit nu om inte ni fanns!

Andra delen av 2010 har varit underbar! Jag har träffat många nya vänner och min fina pojkvän<3 jag har nu efter många om och men äntligen förstått att jag inte ska bry mig om hur idioterna håller på mot mig! Jag har flyttat till en lägenhet med Magnus, vi har varit utomlands och hittat på massa andra roliga saker! Halva året har varit perfekt.!
År 2010 började på ett dåligt sätt för mig. Men det här året har varit så himla bra hittills och ska fira in det nya året med massa fina vänner och min pojkvän så det kan absolut inte gå fel!
Eftersom jag fick ett dåligt slut på 2009 och en dålig början på 2010 så måste jag få ett bra 2011 om jag får ett bra slut på 2010(?) hihi..





Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: malin

ikväll blir det en bra kväll! drick och svälj trevlig helg ! :D

2010-12-31 @ 16:03:16
Postat av: emelie

ja det blev en bra kväll :) hihi

2011-01-01 @ 14:55:53
URL: http://emeliehallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback