Take Over Control!

Skrivet 2010-12-20 @ 19:22:19
Skolan idag var slapp, vi hade julpyssel..Det var mysigt, vi tände ljus( jag älskar ljus!) jag tycker det är så härligt innan julen när man pysslar och alla är glada i skolan(antagligen är väl alla glada för att det snart ska bli jullov, men ändå. haha)
Bussen var sen idag så jag kom typ en kvart sent till skolan. När jag kom till skolan ringer Malin mig och är helt tokig för hon kommer inte ut med sin bil! Hon var helt galen i telefonen och nästan skrek: Jag hatar alla jävla plogbilar, fattar inte varför dom inte kan ploga vägarna. Nu är jag så arg!
Haha jag tyckte så synd om henne men det var ju ändå lite kul. Skadeglädje!
Jag kan se mig Malin framför mig när hon är trött på morgonen ska gå ut och åka bilen till skolan, men sitter fast för det är så mycket snö. Börjar skotta bort snön, ramlar hela tiden och är jätte irriterad! Hahah oherregud Malin :)!
När vi slutade skolan åkte vi hem till Emelie och Julia. Jag skulle klippa Emelie, klippte luggen på lilla Julia också. Vi fikade och pratade, det var trevligt!
Så himla söt Julia är(Emelies barn), jag ville bara ta med henne hem, haha! Så snäll unge, hon var glad hela tiden och gick runt och lekte och dansade oså. Jag älskar barn, så himla gulliga är dom.
Nu har jag, Magnus, Turbo och Malin ätit tacos precis. Snart ska vi spela monopol och jag ska vinna!!
I skolan
Våran lärare Thomas!
Mallan!
Albin!
Hos Emelie:
Julia!
Jag och Julia!
Så himla gullig hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback