Fireworks!

Skrivet 2010-12-29 @ 15:12:40
Jag och baby har varit i Viken och köpt raketer och dricka till nyår nu. Känns skönt att det är klart i alla fall. Sen var vi ska va på nyår är ju en annan femma(?)
Nu har vi lagat mat, ska äta sallad, min favorit! hihi!
Jag har även gjort min dagliga syssla och fixat smörgåsar till Magnus som han ska få med sig till jobbet! Han fick extra fina till imorgon för att han är världens bästa!
Jag är så grymt sugen på att åka till Thailand igen. Vi brukar åka dit varje år men nu är det typ 1,5år sen jag var där sist.. hm hur kan det blivit så? aja får se om vi tar och bokar en resa vartefter.. skulle vara underbart!

Här är en bild på raketerna Magnus köpte till mig :) Dom kommer bli jättebra, det är massa små smällare! Jag vill inte ha några stora, tycker inte om att smälla dom. Magnus har massa stora raketer som han ska smälla och det är bra för dom är fina att titta på! hihi
Mat hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback