School!

Skrivet 2010-12-20 @ 08:43:33
Ska snart åka bussen till skolan.. På måndagar börjar jag 9.30, det är så störande för om jag åker bussen 8.23 så får jag vänta typ 50 minuter och det är inte alls kul, men åker jag 9.23 så kommer jag försent. Det är ju inte mycket försent jag kommer men det är inte så kul att komma försent varje gång.. Så nu brukar jag ibland ta den tidiga bussen och ibland den sena, smart av mig!
Jag är ganska trött men det som är mest jobbigt är att gå ut i den här kylan, jag hade mycket hellre stannat inomhus.. Jag tycker att snön är fin, men måste det vara så kallt(?) Jag får ta på mig massa lager kläder för att inte frysa ihjäl när jag ska gå ut!
Nu ska jag ta på mig och gå ner till bussen!
Tackohej!!
Sötis Flipp på bilden från när vi var hundvakt för några veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback