Pärlor!

Skrivet 2010-12-22 @ 12:50:57
Igår städade jag, tvättade och gjorde knäck hela dagen. Många säger att knäck är svårt att göra, och det hör ju faktiskt till julen. Men jag förstår inte varför jag skulle envisas med att göra knäck(?) jag tycker ju inte ens om det.. Det gick bra att koka upp det och att göra "kulprovet" men sen när jag skulle lägga i det i formarna så gick allt åt helvete. Formarna är ju så små, knäcken stelnade och det kändes som det var smet i hela köket.. Aja nu har jag i alla fall provat, får se om jag gör om det igen. Det borde finns något knep hur man gör så att dom blir bra :p hihi
Malin, Turbo och Sebbe kom hit igår kväll och då spela vi monopol igen. Turbo vann den här gången, men antagligen så fuskade han på nått sätt !! hihi nevars..
Skönt att det är jullov nu!
Bild på min fina vän Mathilda!<3

Kommentarer
Postat av: Cissi Juhlin

Håller med dig om knäck. Gick bra att koka men sen att hälla upp så var det knäck överallt.

Kram

2010-12-22 @ 18:04:40
Postat av: Emelie

Ja precis, det där med att göra knäck är nog inte min grjej iaf:p hahah kram

2010-12-23 @ 09:42:35
URL: http://emeliehallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback