Friday I'm In Love!

Skrivet 2010-12-18 @ 13:11:32
Igår var Magnus på julbord med jobbet:) Jag och Malin åkte hem till min mamma och åt chips, mat, pratade och skrattade massor.. Det var en mysig kväll!
Efter vi hade varit hos mammi åkte vi ner en sväng till Davidssons med det var inte speciellt kul där. Alla Magnus jobbarkompisar hade åkt hem, tråkiga? JA! Då hade inte vi någon lust att stanna kvar där heller.. Det blev att åka hem redan vid tolv!
På vägen hem blev vi stannade av polisen och jag fick blåsa, blev ju svin nervös!! Jag har haft körkort i över 2 år nu och aldrig blivit stannad.. Men nångång måste ju vara den första! Det gick ju såklart bra, så vi åkte hem till Gusum och sov!
Idag har vi myst hela morgonen! Skönt!
Får se vad som händer idag, tror i alla fall att vi ska julbaka lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback