Christmas!

Skrivet 2010-12-25 @ 13:52:30
Har haft en fin jul med familjen och världens bästa pojkvän!
På morgonen gav jag och älskling alla julklappar till varandra, fick massssa fina kläder av honom, underkläder, nagellack och läppstift<3
Sen gick vi ner till hans pappa och åt frukost. Sen åkte jag och Magnus ner till min familj och firade jul med dom. Vi åt massa mat, kollade på kalle anka, sen kom tomten och vi fick massa fina julklappar igen, sen åt vi ännu mera godis o annat onyttigt.
Det har varit en bra jul helt enkelt! Är nöjd med alla julklappar vi har fått!
Bilder på sakerna kommer en annan dag.
Ikväll blir det fest!!!!
Några bilder från julafton!
Älskling hos hans pappa på morgonen!
Alla killar som var och firade jul hos mamma o dom!
Jenny och Helene!
Adam, Magnus, jag och Daniel!
Caroline, Jenny, Helene och mamma!
Finis Magnus och jag!
Jag och Daniel!
Baby och jag!
Adam, Adam, Simon och tomten!
!
Magnus och Simon!
Magnus och Simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback