All in my head!

Skrivet 2010-12-29 @ 10:11:38
Jag är så himla glad varje dag nu, alltså överdrivet glad. Jag ler typ hela tiden och skrattar, busar, dansar oså :p Det känns bra att jag har blivit så igen. Gamla Emelie börja komma tillbaka mer och mer (y) Förhoppningsvis så har jag kommit på att jag inte ska tänka på allt dåligt hela tiden! Dom är ju idioter hela bunten så varför ens lägga energi på att må dåligt för att dom är sjuka i huvudet(?)
Det är tur att jag har familjen, Magnus och mina underbara vänner!<3 Ni har stöttat och hjälp mig massor med allt. Finns inget sätt som jag kan tacka er på, ni är värda det bästa!
Nu ska jag se om Mathilda har vaknat :) hon ska komma hit o äta frukost idag.! Vi brukar ses och göra det ibland. mys hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback